Süper Lig’de 25. haftanın kapanış mücadelesinde ezeli rakipler Galatasaray ile Fenerbahçe karşı karşıya geldi.
Sarı-kırmızılıların ev sahipliğinde Ali Sami Yen Spor Kompleksi’nde oynanan müsabakada kazanan çıkmadı.
Şampiyonluk yarışı açısından kritik öneme sahip derbi golsüz eşitlikle sona erdi.
Maçın ardından ise stadyumun hoparlöründen şarkılar çalındı. Açılan bu şarkılar arasında ise Fenerbahçe’ye göndermeler geldi.
GÖNDERMELİ ŞARKILAR AÇILDI
Sarı-kırmızılılar, maç sonunda Fenerbahçeli futbolcuların sahada ayrıldığı sırada Zeki Müren’in ‘Gitme Sana Muhtacım’, Lvbel C5’in ‘HAVHAVHAV’ ve Güliz Ayla’nın “Olmazsan Olmaz’ şarkılarını çaldı.
Galatasaray’ın Fenerbahçe Başkanı Ali Koç ve sarı-lacivertlilere gönderme yaptığı bu anlar sosyal medyada gündem oldu.

Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Tunuslu yönetmen Nacer Khemir İstanbul Üniversitesi’nde söyleşi yaptı
1902 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1126 kez okundu
3
İstanbul Üniversitesi, vatandaşların ziyaretine kısıtlama getirdi
1118 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
705 kez okundu