
Taraftarların heyecanla beklediği Galatasaray – Fenerbahçe karşılaşması golsüz sona erdi.
Derbinin hakemi Slavko Vincic’in 10 bin euro ücret alacağı belirtildi. Sloven hakem, ayrıca günlük 800 euro harcırah aldı.
DERBİDE 9 SARI KART GÖSTERDİ
Sloven hakem Slavko Vincic, Galatasaray ve Fenerbahçe’nin karşılaştığı maçta 9 sarı kart gösterdi.
Bu kartların 5 tanesin Galatasaraylı oyuncular, 2 tanesini ise Fenerbahçeli futbolcular gördü. 1’er sarı kart ise kulübedeki idari menajerlere çıktı.

Ercan Ertan
Muhabir
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Tunuslu yönetmen Nacer Khemir İstanbul Üniversitesi’nde söyleşi yaptı
1902 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1126 kez okundu
3
İstanbul Üniversitesi, vatandaşların ziyaretine kısıtlama getirdi
1118 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
704 kez okundu