Sante Plus Hastaneler Grubu, Kuzey Makedonya’daki 4’üncü hastanesini Ticaret Bakanı Ömer Bolat’ın katılımıyla hizmete açtı. Açılışta konuşan Bolat, “Dünyanın en iyi sağlık alanındaki hizmetlere sahip ülkeler arasında yer alıyoruz. Bu alandaki yatırımların dünya çapında ve Balkanlar’a da yayılmasından da memnuniyet duyuyoruz” dedi. Sante Plus Hastaneleri Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Bilal Kara da “Türkiye’mizin sağlık alanındaki gelişiminin bugün burada yansımalarını görüyoruz” dedi.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8010 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4949 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4934 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3097 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2148 kez okundu