Trendyol 1.Lig’de Bandırmaspor sahasında Ankaragücü’nü 2-0 mağlup etti. Ev sahibi takımın gollerini 40 yaşındaki Marco Paixao ile Mehmet Özcan kaydetti. 3 maç sonra kazananBandırma puanını 11’e çıkardı. Deplasmanda 3. yenilgisini alan Başkent ekibi ise 9 puanda kaldı. Diğer sonuçlar: Bolu-Manisa FK: 2-0, G.Birliği-Keçiörengücü: 0-1.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Tunuslu yönetmen Nacer Khemir İstanbul Üniversitesi’nde söyleşi yaptı
1903 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1126 kez okundu
3
İstanbul Üniversitesi, vatandaşların ziyaretine kısıtlama getirdi
1118 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
705 kez okundu